zapieczone tylne bębny
zapieczone tylne bębny
Zakład Utylizacji Szmalu
zaprasza do powrotu z emigracji
zaprasza do powrotu z emigracji
u mnie też nie chciały zejść wiec najpierw gumowym młotkim pukałem a jak to nie pomogło to już normalnym po całym obwodzie no ale troche to zajeło...spróbuj raz z góry raz z dołu zeby w miare równomiernie schodził to moće sie uda mi w kazdym razie sie udało
Gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
no własnie w mani to mi tez tak było ale w koncy zeszło a tu szpilki ''wjechały '' w beben i tu chyba tkwi problem
ruchem przeciwnym do obrotu na wskutek hamowania
temat odkałdam z powodu choroby,
szczeki czekaja,
jak potłuke bebny to cóz sie kupi nowe,
narazie namierzyłem za 250 zł komp.
tyle ze moze troche szkoda
moze macie inne namiary w lodzi oczywizda
ruchem przeciwnym do obrotu na wskutek hamowania
temat odkałdam z powodu choroby,
szczeki czekaja,
jak potłuke bebny to cóz sie kupi nowe,
narazie namierzyłem za 250 zł komp.
tyle ze moze troche szkoda
moze macie inne namiary w lodzi oczywizda
Zakład Utylizacji Szmalu
zaprasza do powrotu z emigracji
zaprasza do powrotu z emigracji
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: zapieczone tylne bębny
Zrobię mały odkop ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No cóż... mam ten sam problem... wczoraj próbowałem rozwiązań siłowych, ale jakoś nie bardzo chcą zejść bębny...
Widać, ktoś próbował kiedyś siłowo je zdjąć i są połupane na rantach...
Czy jest jakiś sposób na poluźnienie szczęk?
Muszę zdjąć bębny, aby zmienić łożyska, bo po zrobieniu wydechu słychać je niemiłosiernie...
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No cóż... mam ten sam problem... wczoraj próbowałem rozwiązań siłowych, ale jakoś nie bardzo chcą zejść bębny...
Widać, ktoś próbował kiedyś siłowo je zdjąć i są połupane na rantach...
Czy jest jakiś sposób na poluźnienie szczęk?
Muszę zdjąć bębny, aby zmienić łożyska, bo po zrobieniu wydechu słychać je niemiłosiernie...
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
- marianpsyho
- Posty: 321
- Rejestracja: 12 stycznia 2011, 20:10
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: zapieczone tylne bębny
spróbuj wykrecić rurke z cylinderka i jak będziesz stukał młotkiem w bęben to powinny się troche cofnąć, bo tak to ciśnienie jest trzyma i się tylko przechylają.
przedni napęd jest dla dzieci i starców !!! a kobiety prawa jazdy nie powinny mieć ![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v
- wacky
- Posty: 104
- Rejestracja: 28 października 2008, 11:02
- Marka: Opel
- Silnik: 1,1N
- Rok produkcji: 1970
- Gadu-Gadu: 4029895
- Lokalizacja: Mikstat
Re: zapieczone tylne bębny
opukaj solidnie dookoła tak żeby szczęki odeszły od bębna a sam bęben się rozruszał na półosi. (WD 40 albo inny tego typu wynalazek na styk z półosią nie zaszkodzi).
nie pamiętam jak jest w Rexie - ale nie ma tam jakiś samoregulatorów rozsuwających szczeki ale takich z dostępem z zewnątrz (duża śruba na klucz 17-19)?
nie pamiętam jak jest w Rexie - ale nie ma tam jakiś samoregulatorów rozsuwających szczeki ale takich z dostępem z zewnątrz (duża śruba na klucz 17-19)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość